De gratis Advertentie site van Denhaag en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Denhaag en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Audio, Tv en Foto
  3. Luidsprekers
ID: 22554

100db rendements 12" units.eventueel met hoorns. kasten enz

€80,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

peter
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
pair 12" units van het Japanse merk TOA,type BST-109. erg mooi afgewerkt ,net als fostex units.ook qua weergave.

ze zijn als nieuw, geen vlekje niets.degelijke dode conussen,absoluut top.100db rendement met toch een lage resonantie frequentie wat ze voor hifi erg geschikt maakt. 8-ohm en 360 watt belastbaar.niets mis mee maar ik heb al jbl 12" units.kocht een hele set,mij ging het alleen om de phenol 1" drivers die achter de radial hoorns zaten.

voor Hifi gebruik 50 tot 80 ( max 100)  liter basreflex kasten .de bruikbare inzet is tot dik over 1 khz geen probleem.dus makkelijk te koppelen met een hoorn of hoog rendements bandje of andere hoog rendements tweeter.klankmatig erg liniair,strak,snel en vol laag.

de Radial hoorns zijn ook ter overname ( zie andere advertentie ) ,maten: B=35 x H=14 x D=30 cm. cuttoff 800hz,inzet ongeveer 1khz.ze hebben een 2 gats aansluiting,dus Altec drivers en de meeste moderne drivers hebben zowel 2 als 3 bouts aansluitingen voor hoorns,dus passen erop.

de 12" bas-mid units 80 euro , met de hoorns, de orginele PA kasten ( die nog als nieuw zijn ) met filters enz ivm opruimen ALLES in 1 koop 100 euro.


Geen zin heeft om 2 kasten voor Hifi gebruik te gaan bouwen?? ik heb eventueel nog 2 vrij nette solide 78,5 liter netto hifi kasten met een beetje werk.scheeld weer een hoop bouwen en een hoop kosten.mogen voor 20 mee weg.daar bouw je zelf niet voor.


inruil / ruil is mogelijk.ik zoek nog / heb interesse in :
- 1 jbl 1217-1290 ,,perperpot "lens netjes met sticker en losse 4 punts beugel is bespreekbaar.ik heb er 1,zoek een 2de.
- paartje nette JBL chassis ( aub geen bij elkaar geraapt paar) voor reconen van type: 2204 of E140
- paartje jbl 2402 met ferrit magneten ( dus geen alnico's) en het liefst met defecte diafragma's.
- paartje nog nette eminence beta-10cx units.mogen met of zonder drivers zijn.
- paartje nette breedbanders ( tot minimaal 10khz ) die het goed doen in 50 liter netto reflex kan ook.in overleg,ik heb niet in elk merk of type interesse.


prijs / waarde verschillen die eventueel ontstaan bij inruil met wie wat bij beltaald.komen we wel uit.

vragen, voorstellen, enz, bel gerust

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy