ID: 6091
Administratief medewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Wij zijn specialist in industriële automatisering en machine- en procesbesturing.
Functieomschrijving
Jij weet als geen ander wat je doet als Administratief Medewerkster, maar deze functie heeft bij ons ook andere verantwoordelijkheden en bevoegdheden. Je bent bekend met het inkoop-, verkoop- en orderproces met behulp van een modern ERP pakket. Binnen het orderproces weet je feilloos verbanden te leggen en adequaat in te spelen op verstoringen. Je zorgt er o.a. voor dat de verkooporderbevestigingen worden verstuurd, inkooporderbevestigingen correct worden verwerkt, bewaking van de levertijden, inkoopfacturen op de juiste manier worden geboekt en eventuele prijswijzigingen worden doorgevoerd, maar vooral ben je bezig om projectengineers en projectleiders te ontlasten in hun administratieve taken. Het hele proces van het genereren van een inkoopbehoefte tot aan de verwerking van de bijbehorende inkoopfactuur kent voor jou geen geheimen. Daarnaast ben jij zowel telefonisch als bij klantenontvangst het eerste aanspreekpunt van onze organisatie, vanuit jouw enthousiaste en proactieve houding wek je altijd een goede indruk! Bij ons geldt afspraak-isafspraak, alles wat je belooft maak je waar. Maar door jouw capaciteit om goed te plannen maken we ons daar geen zorgen over.
Functie-eisen
Samenwerken met klanten en collegas binnen en buiten je eigen afdeling gaat je goed af. Daarnaast werk je gestructureerd en beschik je over:
- Minimaal MBO werk- en denkniveau;
- Je bent flexibel ingesteld;
- Je hebt een prettige telefoonstem;
- Je beschikt over uitstekende beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal;
- Je hebt een representatieve uitstraling;
- Je bent klantvriendelijk en accuraat ingesteld;
- Je bent sterk in opvolging en afhandeling;
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
- Je hebt een grote mate van zelfstandigheid;
- Je bent constant op zoek naar oplossingen en denkt creatief mee;
- Je durft verantwoordelijkheid te nemen;
- Een goed inlevingsvermogen in mensen;
- Affiniteit met project- en procesmatig werken, een echte teamplayer;
- Ervaring met een ERP pakket en het order- en inkoopproces is een pré;
- Een proactieve houding, je denkt en handelt in oplossingen.
Arbeidsvoorwaarden
Wij willen onze dienstverlening elke dag een beetje beter maken en dan doen we door bezig te zijn met onze
professionele- en persoonlijke ontwikkeling. Om onze medewerkers te (blijven) stimuleren maken we gebruik
van ons binden-boeien-ontwikkelen-programma. Dit is een interessant programma waarin vier pijlers centraal
staan: ontwikkeling en stimulering doorgroei, individuele loopbaanpaden, modulaire trainingen, training en
coaching op het gebied van kennis, gedrag en vaardigheden.
Daarnaast krijg je van ons nog;
- 24 tot 28 uren per week een werkplek op een informele afdeling binnen onze organisatie;
- Een goede inwerkperiode om het allerbeste uit jezelf te halen;
- Reiskostenvergoeding.
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 0405000708
Wij zijn specialist in industriële automatisering en machine- en procesbesturing.
Functieomschrijving
Jij weet als geen ander wat je doet als Administratief Medewerkster, maar deze functie heeft bij ons ook andere verantwoordelijkheden en bevoegdheden. Je bent bekend met het inkoop-, verkoop- en orderproces met behulp van een modern ERP pakket. Binnen het orderproces weet je feilloos verbanden te leggen en adequaat in te spelen op verstoringen. Je zorgt er o.a. voor dat de verkooporderbevestigingen worden verstuurd, inkooporderbevestigingen correct worden verwerkt, bewaking van de levertijden, inkoopfacturen op de juiste manier worden geboekt en eventuele prijswijzigingen worden doorgevoerd, maar vooral ben je bezig om projectengineers en projectleiders te ontlasten in hun administratieve taken. Het hele proces van het genereren van een inkoopbehoefte tot aan de verwerking van de bijbehorende inkoopfactuur kent voor jou geen geheimen. Daarnaast ben jij zowel telefonisch als bij klantenontvangst het eerste aanspreekpunt van onze organisatie, vanuit jouw enthousiaste en proactieve houding wek je altijd een goede indruk! Bij ons geldt afspraak-isafspraak, alles wat je belooft maak je waar. Maar door jouw capaciteit om goed te plannen maken we ons daar geen zorgen over.
Functie-eisen
Samenwerken met klanten en collegas binnen en buiten je eigen afdeling gaat je goed af. Daarnaast werk je gestructureerd en beschik je over:
- Minimaal MBO werk- en denkniveau;
- Je bent flexibel ingesteld;
- Je hebt een prettige telefoonstem;
- Je beschikt over uitstekende beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal;
- Je hebt een representatieve uitstraling;
- Je bent klantvriendelijk en accuraat ingesteld;
- Je bent sterk in opvolging en afhandeling;
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
- Je hebt een grote mate van zelfstandigheid;
- Je bent constant op zoek naar oplossingen en denkt creatief mee;
- Je durft verantwoordelijkheid te nemen;
- Een goed inlevingsvermogen in mensen;
- Affiniteit met project- en procesmatig werken, een echte teamplayer;
- Ervaring met een ERP pakket en het order- en inkoopproces is een pré;
- Een proactieve houding, je denkt en handelt in oplossingen.
Arbeidsvoorwaarden
Wij willen onze dienstverlening elke dag een beetje beter maken en dan doen we door bezig te zijn met onze
professionele- en persoonlijke ontwikkeling. Om onze medewerkers te (blijven) stimuleren maken we gebruik
van ons binden-boeien-ontwikkelen-programma. Dit is een interessant programma waarin vier pijlers centraal
staan: ontwikkeling en stimulering doorgroei, individuele loopbaanpaden, modulaire trainingen, training en
coaching op het gebied van kennis, gedrag en vaardigheden.
Daarnaast krijg je van ons nog;
- 24 tot 28 uren per week een werkplek op een informele afdeling binnen onze organisatie;
- Een goede inwerkperiode om het allerbeste uit jezelf te halen;
- Reiskostenvergoeding.
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 0405000708