De gratis Advertentie site van Denhaag en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Denhaag en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Dieren en Toebehoren
  3. Honden
  4. Niet-rashonden
ID: 66387

Billy (Oldy)

Billy (Oldy)
Billy (Oldy)
Billy (Oldy)
Billy (Oldy)
Billy (Oldy)
Billy (Oldy)
Billy (Oldy)
Billy (Oldy)

€292,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

stichting New life for Animals
Adres: Vught
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Ik ben Billie. In Roemenië, waar ik vandaan kom, noemden ze me Oldy. Maar dat klinkt zo oud, hè. Mijn geboortedatum is gezet op juni 2013.
Ben sinds 18 januari in Nederland. In een opvanggezin in Vrouwenparochie, Friesland.
Ze zeggen hier dat ik heel rustig ben en lief. Op schoot liggen is wel oke. Maar wil graag tegen je aan liggen....te snurken . Mij valt niet zoveel te leren. Ik leef mijn leven zoals ik dat wil.
Lopen aan de riem gaat goed. Stiekem vind ik het ook erg leuk! Maar los hoeft niet zo nodig.
Ik hou ervan om te knuffelen. Het allerleukste vind ik wanneer ik wordt gekriebeld. Daar geniet ik echt van!
\'s Nachts slaap ik in de bench. Dit vind ik prima.
Eten gaat heel goed. Krijg vlees uit een zakje en daar nog brokjes doorheen. Zoooo lekker! Maar ik geloof dat ik binnenkort af moet bouwen wb vlees.
Ik ben helemaal zindelijk.
Ik ben geen pup meer dus dat scheelt u een hoop werk. Ik ben rond de 8 jaar. Ik weeg 8 kilo en heb een schofthoogte van 27 cm. Gewoon een leuke vacht waar niet veel werk aan zit. In mijn staart zitten zelfs wat krullen. En ik ben heel zacht. Andere honden boeien me niet zo. Ook al speel ik leuk hier met de andere hond die hier woont. Ik zou ook best als enige hond bij iemand kunnen wonen.
Ik ben voorzien van alle entingen, heb een bloedstest gehad die helemaal goed is, heb een chip met een europees paspoort en ben gecastreerd.
De stichting werkt met een vragenformulier en evt huisbezoek.
De adoptiekosten bedragen 260 euro plus 32,50 voor een verplicht veiligheidstuigje.
Ik heb het hier erg naar mijn zin maar zoek een eigen plekje. Beetje rustig is helemaal goed.

Wie weet zien we elkaar snel!

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy