ID: 66158
Omschrijving
Deze Derbi is helemaal uit elkaar geweest. Het frame, remklauwen en de kroonstukken zijn gespoten en er zijn superveel nieuwe onderdelen opgezet. Het blok is nagekeken en oopt nu heel lekker. De brommer is echt supermooi en heel uniek. Met de gouden accenten en dubbele voorschijf. De brommer rijd, remt en klinkt geweldig en heeft een supersnelle gasreactie.
De brommer heeft geen knipperlicht plicht en heeft wel een spiegel onder het stuur.
Ik heb hem nu ong 100km mee gereden en altijd op euro 98 gereden.
Ik verkoop hem omdat ik graag mijn A1 rijbewijs wil halen.
De brommer staat op geldig kenteken zonder WOK.
Door de 80cc heb je heel veel koppel onderin dus je kunt super relaxed rijden onder de powerband als je niet de hele tijd door wilt trekken. Als je hem wel doortrekt trekt hij superhard en top zal rond de 110 liggen
Setup is:
Airsal 80cc
Doppler krukas
Malossi membraam
Malossi powerfilter
HPI race ontsteking
Top performance 21mm spruitstuk
Dellortho 21mm carb
Voca cross uitlaat met FMF demper
Er zijn de volgende onderdelen nieuw opgekomen:
-remblokken
-slijtrubbers bij ketting
-tandwielen
-ketting
-Putoline GP10
-remvloeistof
-koelvloeistof
-voca handvaten
-rempomp en remhendel voor
-koppelingshendel
-wiellagers voor en achter
-smoked achterlicht
-compleet nieuwe kappenset
-yamaha yfz125crosskap
-accu
-koelslang
-kvs reservoir
-afdekplaatje oliepomp (dus zelf mengen)
Op de fotos staat mijn kenteken er niet op omdat de boutjes los waren getrilt van mijn kentekenhouder. Op de laatste foto zie je hoe hij erop zit.
Als iemand geïnteresseerd is heb ik de hele build bijgehouden op mijn insta dus laat maar weten als je dat wilt zien.
Ik hebt evt nog splinternieuwe banden liggen en nieuwe knipperlichten. Ook nog een hoop andere onderdelen die erbij kunnen verkocht worden.
De enige mindpunten zijn:
-Geen kickstart maar aanlopen gaat supermakkelijk.
-door de race ontsting laad de accu niet op tijdens het rijden dus moet je eens in de zoveel tijd je accu opladen als je met lichten wilt rijden.
De brommer heeft geen knipperlicht plicht en heeft wel een spiegel onder het stuur.
Ik heb hem nu ong 100km mee gereden en altijd op euro 98 gereden.
Ik verkoop hem omdat ik graag mijn A1 rijbewijs wil halen.
De brommer staat op geldig kenteken zonder WOK.
Door de 80cc heb je heel veel koppel onderin dus je kunt super relaxed rijden onder de powerband als je niet de hele tijd door wilt trekken. Als je hem wel doortrekt trekt hij superhard en top zal rond de 110 liggen
Setup is:
Airsal 80cc
Doppler krukas
Malossi membraam
Malossi powerfilter
HPI race ontsteking
Top performance 21mm spruitstuk
Dellortho 21mm carb
Voca cross uitlaat met FMF demper
Er zijn de volgende onderdelen nieuw opgekomen:
-remblokken
-slijtrubbers bij ketting
-tandwielen
-ketting
-Putoline GP10
-remvloeistof
-koelvloeistof
-voca handvaten
-rempomp en remhendel voor
-koppelingshendel
-wiellagers voor en achter
-smoked achterlicht
-compleet nieuwe kappenset
-yamaha yfz125crosskap
-accu
-koelslang
-kvs reservoir
-afdekplaatje oliepomp (dus zelf mengen)
Op de fotos staat mijn kenteken er niet op omdat de boutjes los waren getrilt van mijn kentekenhouder. Op de laatste foto zie je hoe hij erop zit.
Als iemand geïnteresseerd is heb ik de hele build bijgehouden op mijn insta dus laat maar weten als je dat wilt zien.
Ik hebt evt nog splinternieuwe banden liggen en nieuwe knipperlichten. Ook nog een hoop andere onderdelen die erbij kunnen verkocht worden.
De enige mindpunten zijn:
-Geen kickstart maar aanlopen gaat supermakkelijk.
-door de race ontsting laad de accu niet op tijdens het rijden dus moet je eens in de zoveel tijd je accu opladen als je met lichten wilt rijden.