De gratis Advertentie site van Denhaag en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Denhaag en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Watersport en Boten
  3. Sloepen
ID: 30048

Kajuitsloep, stoer, geklonken diesel (kids-vriendelijk)

€4.925,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Oscar van Oorschot
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Leuke kajuitsloep, zwart, stoer, geklonken met wat werk.

Het is een stoer bootje met achter in kuip hoog board. Binnen 2/3 slaapplekken en buiten kan je overal liggen, superstevig. 8 meter lang, breed, staal, stevig, rustig tuffen.

Geluid van motor is relaxed, is volgens mij diesel 4 cilinder. Als regent kan je varen onder kap en staan, dus all-weather-boat. En een plaatje raken is geen paniek, waarschijnlijk paaltje kapot.

Is staal, dieselmotor, zwart/wit, koperen raampjes, vrij nieuwe kap, en ruime ligmogelijkheden voor op dek.

Wel nog wat klussen: binnen opfrissen - verven -, wc werkend maken, dashboard vervangen (plank), en contactstart werkend maken en wat lampjes. Ik denk voor handige vent/klusgirl niet veel werk. Met 2 weekenden de handen uit de mouwen ben je een heel einde en voelt het scheepje zich weer happy-.

Doe hem weg, omdat mijn plannen verandert zijn, je kent het misschien wel. Ligt op bokken op de wal. Dat staat wat triest, in water is hij meer op zijn plek. Hij heet Stiel maar ik vind hem eerder een Bold of Storm.

Meer info heb ik niet. Hij heeft weinig diepgang, vaart makkelijk 12km, en is eenvoudig dus geen gedoe met ingewikkelde Electra of wat dan ook.

Doe hem weg voor de prijs waarvoor gekocht. Je kan altijd kijken in Leeuwarden. Is de haven de 2 Provinciën in Zuiderburen, hij staat op bokken.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy