De gratis Advertentie site van Denhaag en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Denhaag en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Motoren
  3. Motoren
  4. Kawasaki
ID: 20383

Kawasaki GPX 600

€750,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

robin
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
te koop ivm op zoek naar wat kleiners voor de korte afstand. Een goed onderhouden Kawasaki GPX600 uit 1988 met maar 28.xxx kilometer op de teller. Verse banden eronder, beurt gehad (olie, koelvloeistof, bougies, kleppen gesteld, luchtfilter), alle remblokken en remvloeistof vervangen, achterremklauw gereviseerd. Oftewel, voorlopig zorgenvrij rijden. Tevens is de motor op de testbank geweest, en het blok loopt super gezond (filmpje kan ik op verzoek toesturen inc uitdraai) De motor is voorzien van een Laser uitlaatsysteem met een fantastisch geluid, echt een lekkere brullende old-school Kawasaki! Voorvork is in super staat dus geen lekke keerringen.

Aangezien de motor uit 1988 hoef je maar een kwart van de wegenbelasting te betalen

Een leuke motor voor de winterrijder, starter, budget, A2 rijder ( als je hem begrenst) of hobbyist. Tevens ook een erg leuke SNELLE basis voor een cafe-racer, vanwege het stalen wiegframe waar een mooie special van te maken is (voorbeelden te vinden op google)

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy