ID: 22939
Medewerker Klantenservice
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Jouw nieuwe werkgever is één van de belangrijkste spelers op het gebied van hulpverlening over de hele wereld. Het team waarin jij komt te werken is flexibel, gedreven, sociaal en klantgericht. De bedrijfscultuur is informeel en gezamenlijk streef je hetzelfde doel na.Wat kun jij van Adecco verwachten?* Marktconform salaris* Onregelmatigheidstoeslagen* Flexibel rooster, gezamenlijk in te plannen en 6 weken van te voren bekend* Reiskostenregeling (goede bereikbaarheid met eigen en openbaar vervoer)* Opbouw vakantiedagen* 8% vakantietoeslag* Iedere woensdag je salaris gestort* Na 26 gewerkte weken via Adecco ga je deelnemen aan ons pensioenfonds * Gratis en onbeperkt toegang tot het trainingsaanbod van GoodHabitz (online leeromgeving)
Functieomschrijving
Wil jij graag de schakel zijn tussen mensen die hulp nodig hebben en organisaties die hulp bieden? Heb jij een groot inlevingsvermogen? Lees dan nu verder en ontdek deze interessante vacature!In de functie van Medewerker Klantenservice vind je een veelzijdige en afwisselende baan, jij bent de hulpverlener die verantwoordelijk is voor de telefonische personenhulpverlening aan nederlandse verzekerden in het buitenland. Je zorgt voor een adequate behandeling van deze vragen binnen de betreffende polisvoorwaarden en procedures van de Nederlandse alarmcentrales. Zo nodig schakel je de internationale Europ Assistance vestigingen in, die hulp ter plaatse bieden. Het is aan jou om een afweging te maken tussen de noodzaak van het inschakelen van dergelijke organisaties. Voor medische inhoudelijke afwegingen wordt de eigen medisch adviseur ingeschakeld.
Functie-eisen
Je kunt je inleven in de situatie van de klant, bent communicatief vaardig (beheersing Nederlandse en Engelse taal) en in staat de juiste vragen te stellen om tot de kern van het probleem te komen. Aan de hand daarvan ben je in staat de juiste hulpverlening in gang te zetten. Wij bieden 24 uur per dag, 7 dagen per week onze dienstverlening aan en zoeken een gedreven collega die flexibel beschikbaar is om, gezamenlijk en in afstemming met jouw team, invulling te geven aan de telefonische bereikbaarheid. Is jouw interesse gewekt? Reageer vandaag nog door op de sollicitatiebutton te klikken en je gegevens bij ons achter te laten. Eerst meer info? Bel dan met Mandy Weggen via telefoonnummer 0570-662640 of stuur een e-mail naar mandy.weggen@adecco.nl.
Jouw nieuwe werkgever is één van de belangrijkste spelers op het gebied van hulpverlening over de hele wereld. Het team waarin jij komt te werken is flexibel, gedreven, sociaal en klantgericht. De bedrijfscultuur is informeel en gezamenlijk streef je hetzelfde doel na.Wat kun jij van Adecco verwachten?* Marktconform salaris* Onregelmatigheidstoeslagen* Flexibel rooster, gezamenlijk in te plannen en 6 weken van te voren bekend* Reiskostenregeling (goede bereikbaarheid met eigen en openbaar vervoer)* Opbouw vakantiedagen* 8% vakantietoeslag* Iedere woensdag je salaris gestort* Na 26 gewerkte weken via Adecco ga je deelnemen aan ons pensioenfonds * Gratis en onbeperkt toegang tot het trainingsaanbod van GoodHabitz (online leeromgeving)
Functieomschrijving
Wil jij graag de schakel zijn tussen mensen die hulp nodig hebben en organisaties die hulp bieden? Heb jij een groot inlevingsvermogen? Lees dan nu verder en ontdek deze interessante vacature!In de functie van Medewerker Klantenservice vind je een veelzijdige en afwisselende baan, jij bent de hulpverlener die verantwoordelijk is voor de telefonische personenhulpverlening aan nederlandse verzekerden in het buitenland. Je zorgt voor een adequate behandeling van deze vragen binnen de betreffende polisvoorwaarden en procedures van de Nederlandse alarmcentrales. Zo nodig schakel je de internationale Europ Assistance vestigingen in, die hulp ter plaatse bieden. Het is aan jou om een afweging te maken tussen de noodzaak van het inschakelen van dergelijke organisaties. Voor medische inhoudelijke afwegingen wordt de eigen medisch adviseur ingeschakeld.
Functie-eisen
Je kunt je inleven in de situatie van de klant, bent communicatief vaardig (beheersing Nederlandse en Engelse taal) en in staat de juiste vragen te stellen om tot de kern van het probleem te komen. Aan de hand daarvan ben je in staat de juiste hulpverlening in gang te zetten. Wij bieden 24 uur per dag, 7 dagen per week onze dienstverlening aan en zoeken een gedreven collega die flexibel beschikbaar is om, gezamenlijk en in afstemming met jouw team, invulling te geven aan de telefonische bereikbaarheid. Is jouw interesse gewekt? Reageer vandaag nog door op de sollicitatiebutton te klikken en je gegevens bij ons achter te laten. Eerst meer info? Bel dan met Mandy Weggen via telefoonnummer 0570-662640 of stuur een e-mail naar mandy.weggen@adecco.nl.