ID: 3712
Orion AGB 30 Brommer
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Hierbij verkoop ik mijn Orion AGB-30,
De reden dat ik de brommer verkoop is omdat ik bezig ben met mijn auto rijbewijs, en binnenkort dus overstap naar het auto rijden.
De brommer is in goede staat en rijd en schakelt zoals het hoort.
Ook is het met kenteken en heeft hij geen wok status.
Het onderhoud is altijd netjes bij Orionmotors zelf gedaan! Het volgende is vervangen aan de brommer:
- Remblokken
- Remschijf achter
- Kilometerteller display
- Olie vervangen
- Nieuwe gaskabel
Wel zitten er paar kleine minpuntjes aan de brommer zoals een klein scheurtje in het zadel en een plekje op de voorkap (vrijwel niet opmerkelijk). De start motor heeft het sinds kort begeven. Maar de brommer is ook te starten met de kickstart of d.m.v. aanlopen.
Mijn vraagprijs is 700 euro of een goed bod!
Voor vragen zie ik graag een bericht tegemoet!
Joran498
De reden dat ik de brommer verkoop is omdat ik bezig ben met mijn auto rijbewijs, en binnenkort dus overstap naar het auto rijden.
De brommer is in goede staat en rijd en schakelt zoals het hoort.
Ook is het met kenteken en heeft hij geen wok status.
Het onderhoud is altijd netjes bij Orionmotors zelf gedaan! Het volgende is vervangen aan de brommer:
- Remblokken
- Remschijf achter
- Kilometerteller display
- Olie vervangen
- Nieuwe gaskabel
Wel zitten er paar kleine minpuntjes aan de brommer zoals een klein scheurtje in het zadel en een plekje op de voorkap (vrijwel niet opmerkelijk). De start motor heeft het sinds kort begeven. Maar de brommer is ook te starten met de kickstart of d.m.v. aanlopen.
Mijn vraagprijs is 700 euro of een goed bod!
Voor vragen zie ik graag een bericht tegemoet!
Joran498