ID: 19481
Seat Ibiza 1.2 TSI 77KW DSG 2011 Wit, sport
€9.000,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Ik doe de auto weg omdat ik samen met mijn vriendin met één auto ga doen. Zij heeft een Kia Rio met vijfdeurs, daar geven wij met oog op de toekomst de voorkeur aan.
De Seat betreft een erg mooie auto, die nog goed in de lak 'zit' en motorisch goed is. De DSG automaat schakelt soepel en ik ben de tweede eigenaar. De auto kwam uit de lease en heb ik gekocht bij een dealer.
Aangezien ik een rustige rijder ben en geen hoge verzekeringskosten wilde hebben. Heb ik mijn autoverzekering afgesloten bij een verzekeringsmaatschappij waarbij je elke maand 35% van je premie terugkrijgt als na afloop van de maand blijkt, dat je een hoge rijscore hebt behaald. Deze score wordt bepaald aan hand van een 'kastje' die in de auto is geplaatst. Voor een serieuze geintresseerd is de volledige data beschikbaar. U kunt dan zien dat ik elke maand in de hoogste scorecategorie heb gezeten, waaruit u kunt afleiden dat rustig met de auto is gereden. Ofwel u hebt de zekerheid dat de auto tenminste de afgelopen twee jaar niet is afgetrapt.
Indien u serieus geintresseerd bent, stuurt u mij dan een e-mail. Vermeld daarin uw telefoonnummer, dan zal ik u terugbellen.
NB:
1) apk tot augustus 2019
2) onderhoudshistorie aanwezig
3) bij ongeveer 120.000 kilometer zijn er nieuwe 'goede' banden opgelegd, factuur aanwezig.
De Seat betreft een erg mooie auto, die nog goed in de lak 'zit' en motorisch goed is. De DSG automaat schakelt soepel en ik ben de tweede eigenaar. De auto kwam uit de lease en heb ik gekocht bij een dealer.
Aangezien ik een rustige rijder ben en geen hoge verzekeringskosten wilde hebben. Heb ik mijn autoverzekering afgesloten bij een verzekeringsmaatschappij waarbij je elke maand 35% van je premie terugkrijgt als na afloop van de maand blijkt, dat je een hoge rijscore hebt behaald. Deze score wordt bepaald aan hand van een 'kastje' die in de auto is geplaatst. Voor een serieuze geintresseerd is de volledige data beschikbaar. U kunt dan zien dat ik elke maand in de hoogste scorecategorie heb gezeten, waaruit u kunt afleiden dat rustig met de auto is gereden. Ofwel u hebt de zekerheid dat de auto tenminste de afgelopen twee jaar niet is afgetrapt.
Indien u serieus geintresseerd bent, stuurt u mij dan een e-mail. Vermeld daarin uw telefoonnummer, dan zal ik u terugbellen.
NB:
1) apk tot augustus 2019
2) onderhoudshistorie aanwezig
3) bij ongeveer 120.000 kilometer zijn er nieuwe 'goede' banden opgelegd, factuur aanwezig.