ID: 25257
Zeer goede unieke Puch maxi
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Hallo,
bij deze bied ik een zeer goede en opgeknapte Puch Maxi aan met geel kenteken. Dit is m'n eigen Puch geweest dus ik heb er zelf dagelijks op gereden maar is natuurlijk helemaal tip top in orde. Voor de verkoop heb ik het volgende vernieuwd:
- Nieuw motorblok (Lagers, keerringen, krukas, ontsteking, pakkingen en olie);
- Zadel;
- Velgen zijn unieke snowflake velgen waar grotere remnaven in zitten waardoor de remwerking nog beter is!;
- Bagagedrager, kabels, ketting, etc.
De Puch is helemaal perfect en mankeert werkelijk niets. De Puch is helemaal klaar om het hele jaar weer te gaan rijden en je zal er zeker geen onderhoud / problemen aan hebben. Het is een Puch waar veel werk in zit en nu helemaal klaar is om lekker onbezorgd mee te rijden, naar school, werk, toertjes te rijden of lekker voor de hobby.
Als je interesse hebt en meer informatie wilt, stuur me een mail, doe een bod of app me en ik zal zsm reageren. Je bent van harte welkom om langs te komen voor een proefrit. Beter vind je ze niet! P.s.: er zitten ook nieuwe lampen op en nog meer nieuwe onderdelen.
De eerste 3 fotos geven aan hoe de Puch er nu uit ziet. De overige fotos geven aan hoe de Puch was en betreffen ook enkele Puchjes die ik door de jaren heen heb gemaakt op bestelling.
Over mij: ik knap al 16 jaar puchjes op en ik rijd er ook nog geregeld op;).
Groet,
Anil
bij deze bied ik een zeer goede en opgeknapte Puch Maxi aan met geel kenteken. Dit is m'n eigen Puch geweest dus ik heb er zelf dagelijks op gereden maar is natuurlijk helemaal tip top in orde. Voor de verkoop heb ik het volgende vernieuwd:
- Nieuw motorblok (Lagers, keerringen, krukas, ontsteking, pakkingen en olie);
- Zadel;
- Velgen zijn unieke snowflake velgen waar grotere remnaven in zitten waardoor de remwerking nog beter is!;
- Bagagedrager, kabels, ketting, etc.
De Puch is helemaal perfect en mankeert werkelijk niets. De Puch is helemaal klaar om het hele jaar weer te gaan rijden en je zal er zeker geen onderhoud / problemen aan hebben. Het is een Puch waar veel werk in zit en nu helemaal klaar is om lekker onbezorgd mee te rijden, naar school, werk, toertjes te rijden of lekker voor de hobby.
Als je interesse hebt en meer informatie wilt, stuur me een mail, doe een bod of app me en ik zal zsm reageren. Je bent van harte welkom om langs te komen voor een proefrit. Beter vind je ze niet! P.s.: er zitten ook nieuwe lampen op en nog meer nieuwe onderdelen.
De eerste 3 fotos geven aan hoe de Puch er nu uit ziet. De overige fotos geven aan hoe de Puch was en betreffen ook enkele Puchjes die ik door de jaren heen heb gemaakt op bestelling.
Over mij: ik knap al 16 jaar puchjes op en ik rijd er ook nog geregeld op;).
Groet,
Anil