ID: 10982
vespa LX 50 4takt, geel kenteken
€1.050,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Ik verkoop mijn Vespa LX50 4takt, brom, geel kenteken.
Loopt en rijdt goed en alles werkt naar behoren.
De Vespa is van april 2008 met 26500 km, er wordt af en toe nog mee gereden .Verder heeft de Vespa wat lichte gebruiksschade, zie foto's.
Scooter staat nu nog op winterbanden.
Bij aankoop zijn de volgende delen incl.
- Zomerbanden op velg (dus een extra set banden plus velgen)
- Laag Vespa scherm
- Originele Vespa afdekhoes
Voor vragen of interesse stuur me dan even een prive bericht.
Loopt en rijdt goed en alles werkt naar behoren.
De Vespa is van april 2008 met 26500 km, er wordt af en toe nog mee gereden .Verder heeft de Vespa wat lichte gebruiksschade, zie foto's.
Scooter staat nu nog op winterbanden.
Bij aankoop zijn de volgende delen incl.
- Zomerbanden op velg (dus een extra set banden plus velgen)
- Laag Vespa scherm
- Originele Vespa afdekhoes
Voor vragen of interesse stuur me dan even een prive bericht.