De gratis Advertentie site van Denhaag en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Denhaag en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Motoren
  3. Motoren
  4. Kawasaki
ID: 11927
Advertentie ID: #11927 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

Kawasaki GPX600R caferacer koopje! Bj 1992. Km stand 20.000

€525,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Niek H
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Zacht prijsje van 499,- voor de eerste die hem voor dit weekend komt ophalen!

Mooie Kawasaki GPX 600 R caferacer / naked bike. Of om te bouwen tot streetfighter.

Met NL kenteken, 2 sleutels en papieren uiteraard!

Nog maar een paar puntjes om hem af te maken.

Veel onderdelen al gemonteerd zoals koplamp, spiegels, km teller, knippers.

Klein achterlicht en kentekenplaat houder komen erbij.

Nieuwe frictie koppelingsplaten gemonteerd.

Aan onderhoud verder gedaan:
Blok olie + filter vervangen, koelwater vervangen, voorvorkolie vervangen.

Goede en zo goed als nieuwe cabeurteurset gemonteerd.

Splinternieuwe Continental vintage banden erbij!

Vorig jaar lopend weg gezet. Dus ff accu monteren, benzine in de tank en starten maar.

Kost voornamelijk nog een beetje tijd voor de afwerking van het subframe, snoeren, accu enz netjes wegwerken en aansluiten verlichting en tank en dan heb je een super leuke caferacer / naked bike.

Roestvrije tank!

Heb er helaas geen tijd meer voor.

Bouwjaar is 1992 en km stand 21000 krijg het niet aangepast in de Marktplaats advertentie.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy