ID: 13124
Gezocht: Dame die weet wat schoonmaken is!
€12,50
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Ben jij een dame die nog van de ouderwetse poets is? Dat als je weggaat ons huis heerlijk fris ruikt? Fijn, dan zijn wij zoek naar jou!
Voor ons huis van 3 etages, met 5 bewoners en 2 katten in Purmerend Overwhere, zijn wij op dus zoek naar iemand die van aanpakken weet. Je hoeft niet op te ruimen, dat doen wij. Maar ik verwacht wel dat je van boven naar beneden werkt, bij het afstoffen niet vergeet dat er ook kasten zijn en dat er lampen hangen, dat je weet dat vuilnisbakjes geleegd dienen te worden, dat de ramen van binnen zo nu en dan een sopje nodig hebben - wij hebben 2 jonge kinderen, dat je voor een heel huis incl. alle vloeren NIET 1 laagje water gebruikt én dat het schoonmaken NIET met een Franse slag gebeurd! (Je zult inmiddels begrijpen dat wij in het verleden niet al te goede ervaringen hebben gehad... )
Denk jij dat je je gewoon kunt blijven inzetten in ons huis en niet na een paar keer bedenkt dat je je werk kunt laten versloffen én wil je dat 1 x per 2 weken voor 4 uur doen? Dan hoor ik heel graag van je per MPmail! ;-)
Voor ons huis van 3 etages, met 5 bewoners en 2 katten in Purmerend Overwhere, zijn wij op dus zoek naar iemand die van aanpakken weet. Je hoeft niet op te ruimen, dat doen wij. Maar ik verwacht wel dat je van boven naar beneden werkt, bij het afstoffen niet vergeet dat er ook kasten zijn en dat er lampen hangen, dat je weet dat vuilnisbakjes geleegd dienen te worden, dat de ramen van binnen zo nu en dan een sopje nodig hebben - wij hebben 2 jonge kinderen, dat je voor een heel huis incl. alle vloeren NIET 1 laagje water gebruikt én dat het schoonmaken NIET met een Franse slag gebeurd! (Je zult inmiddels begrijpen dat wij in het verleden niet al te goede ervaringen hebben gehad... )
Denk jij dat je je gewoon kunt blijven inzetten in ons huis en niet na een paar keer bedenkt dat je je werk kunt laten versloffen én wil je dat 1 x per 2 weken voor 4 uur doen? Dan hoor ik heel graag van je per MPmail! ;-)