ID: 16202
Advertentie ID: #16202 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Medewerker burgerzaken
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Gemeente Rotterdam
Functieomschrijving
Ben jij op zoek naar een leuke klantcontactfunctie en heb jij ervaring op de balie afdeling Burgerzaken van een Gemeente? Dan ben je hier aan het goede adres.
We zijn namelijk op zoek naar meerdere medewerkers burgerzaken. Het is een allround functie waarbij je aan de balie werkzaam zult zijn. Hierbij neem je alle vragen, aanvragen, producten en diensten die de klant bij de Gemeente Rotterdam afneemt, in behandeling.
Wij zoeken kandidaten die rond 1 maart beschikbaar zijn voor minimaal 32 uur per week (harde eis). Minder uur is niet bespreekbaar en in deze periode is er geen verlof mogelijk. Je kunt worden ingezet op alle stadswinkels van Rotterdam, maar er wordt wel geprobeerd om rekening te houden met de reisafstand.
Één keer per week is een Stadswinkel doordeweeks in de avonduren open, dus je moet wat dat betreft flexibel inzetbaar zijn.
Je werkt aan de hand van de dienstverleningsrichtlijnen van de gemeente Rotterdam en de daarbij behorende wettelijke bepalingen. Steeds meer contacten met burgers verlopen via de digitale kanalen. Hierdoor zijn de klantcontacten, waarvoor de burger nog aan de balie komt, steeds meer maatwerk. Dit komt door de bijzondere aandacht die door de burger gevraagd wordt. Om die reden is gastvrijheid en klantgerichtheid een zeer belangrijk onderdeel van het vak. Het zorgt dan ook voor een voldaan gevoel wanneer je de klant zo goed en snel mogelijk bij zijn vraag kunt helpen. Deze zelfstandige functie voer je natuurlijk niet alleen uit. Je werkt in een team van ongeveer 20 directe collegas die er met elkaar voor zorgen dat de klant uitstekend wordt geholpen.
Functie-eisen
We zijn op zoek naar representatieve medewerkers, die direct inzetbaar zijn aan de balies van de stadswinkels en in de afgelopen periode ervaring hebben opgedaan in de kortdurende producten zoals reisdocumenten, rijbewijs, verklaringen, VOG, en eventueel migratie.
Heb je geen recente ervaring met Burgerzaken in het afgelopen jaar? Dan heeft het geen nut om te solliciteren op deze functie en dan zullen we je sollicitatie niet in behandeling nemen. Recente werkervaring en kennis van het programma Key to Burgerzaken is een harde eis!
Verder beschik je over:
- MBO+ en/of HBO werk- en denkniveau
- Kennis van Key to Burgerzaken,G-Kas, Logis P en Portal
- Dienstverlenend karakter
- Resultaatgericht
- Communicatief vaardig
- Flexibel
- Stressbestendig
Om in deze functie te mogen werken, moet je in het bezit zijn van een Verklaring Omtrent Gedrag en het aanvraagbewijs dient binnen te zijn voor startdatum. De kosten voor deze VOG zijn voor eigen rekening en worden niet vergoed door Unique of de Gemeente Rotterdam.
Arbeidsvoorwaarden
Dit betreft een tijdelijke vacature voor 3 maanden met optie tot verlenging.
Salaris in schaal 6 van de Gemeente Rotterdam
Gemeente Rotterdam
Functieomschrijving
Ben jij op zoek naar een leuke klantcontactfunctie en heb jij ervaring op de balie afdeling Burgerzaken van een Gemeente? Dan ben je hier aan het goede adres.
We zijn namelijk op zoek naar meerdere medewerkers burgerzaken. Het is een allround functie waarbij je aan de balie werkzaam zult zijn. Hierbij neem je alle vragen, aanvragen, producten en diensten die de klant bij de Gemeente Rotterdam afneemt, in behandeling.
Wij zoeken kandidaten die rond 1 maart beschikbaar zijn voor minimaal 32 uur per week (harde eis). Minder uur is niet bespreekbaar en in deze periode is er geen verlof mogelijk. Je kunt worden ingezet op alle stadswinkels van Rotterdam, maar er wordt wel geprobeerd om rekening te houden met de reisafstand.
Één keer per week is een Stadswinkel doordeweeks in de avonduren open, dus je moet wat dat betreft flexibel inzetbaar zijn.
Je werkt aan de hand van de dienstverleningsrichtlijnen van de gemeente Rotterdam en de daarbij behorende wettelijke bepalingen. Steeds meer contacten met burgers verlopen via de digitale kanalen. Hierdoor zijn de klantcontacten, waarvoor de burger nog aan de balie komt, steeds meer maatwerk. Dit komt door de bijzondere aandacht die door de burger gevraagd wordt. Om die reden is gastvrijheid en klantgerichtheid een zeer belangrijk onderdeel van het vak. Het zorgt dan ook voor een voldaan gevoel wanneer je de klant zo goed en snel mogelijk bij zijn vraag kunt helpen. Deze zelfstandige functie voer je natuurlijk niet alleen uit. Je werkt in een team van ongeveer 20 directe collegas die er met elkaar voor zorgen dat de klant uitstekend wordt geholpen.
Functie-eisen
We zijn op zoek naar representatieve medewerkers, die direct inzetbaar zijn aan de balies van de stadswinkels en in de afgelopen periode ervaring hebben opgedaan in de kortdurende producten zoals reisdocumenten, rijbewijs, verklaringen, VOG, en eventueel migratie.
Heb je geen recente ervaring met Burgerzaken in het afgelopen jaar? Dan heeft het geen nut om te solliciteren op deze functie en dan zullen we je sollicitatie niet in behandeling nemen. Recente werkervaring en kennis van het programma Key to Burgerzaken is een harde eis!
Verder beschik je over:
- MBO+ en/of HBO werk- en denkniveau
- Kennis van Key to Burgerzaken,G-Kas, Logis P en Portal
- Dienstverlenend karakter
- Resultaatgericht
- Communicatief vaardig
- Flexibel
- Stressbestendig
Om in deze functie te mogen werken, moet je in het bezit zijn van een Verklaring Omtrent Gedrag en het aanvraagbewijs dient binnen te zijn voor startdatum. De kosten voor deze VOG zijn voor eigen rekening en worden niet vergoed door Unique of de Gemeente Rotterdam.
Arbeidsvoorwaarden
Dit betreft een tijdelijke vacature voor 3 maanden met optie tot verlenging.
Salaris in schaal 6 van de Gemeente Rotterdam