ID: 19900
Advertentie ID: #19900 is verwijderd van uw verlanglijst.
Renault Twizy 45 brommobiel 10.717 km elektrisch
€4.300,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Mijn Renault Twizy 45 brommobiel uit April 2012 staat bij deze te koop.
Het is een zwart model zonder deuren met twee zitplaatsen.
Opladen kan door hem in een normaal stopcontact te steken.
Als hij 100% leeg is dan duurt dit 2,5 uur. Zelf heb ik hem nog nooit leeg gereden, dit is namelijk een rit van 80 kilometer aan een stuk.
Ik gebruikte hem voor woon werk verkeer in en om Utrecht.
Van Utrecht naar Hilversum, Breukelen of naar de Uithof.
Dit zijn ritten van 30 minuten en prima te doen met deze elektrische brommobiel.
Als het regent/sneeuwt kun je er ook prima mee rijden, je zit droog ondanks dat er geen deuren in zitten.
Er kan ook een passagier mee, deze zit dan met zijn/haar benen om de bestuurder heen.
Omdat het een brommobiel is is er geen APK en de verzekering is erg goedkoop.
In de 3 jaar dat ik hem heb gehad is er door de garage 1 keer de handrem kabel vervangen (bekend probleem).
Verder heb ik zelf de voorste remblokken vervangen.
De banden zijn in prima staat.
De kilometer stand is 10.717.
Er zit een alarm in met afstand bediening (extra optie).
Het is een automaat, erg makkelijk is de bediening.
Er zit een accu pakket in ter waarde van € 3.500 wat eigendom is van Renault. Dit moet je leasen bij overname van deze auto de kosten hiervoor zijn € 55,95 per maand (zie plaatje). Hier moet iets voor worden ondertekend tijdens de verkoop en dan neemt RCI (Renault) contact op.
Het is een zwart model zonder deuren met twee zitplaatsen.
Opladen kan door hem in een normaal stopcontact te steken.
Als hij 100% leeg is dan duurt dit 2,5 uur. Zelf heb ik hem nog nooit leeg gereden, dit is namelijk een rit van 80 kilometer aan een stuk.
Ik gebruikte hem voor woon werk verkeer in en om Utrecht.
Van Utrecht naar Hilversum, Breukelen of naar de Uithof.
Dit zijn ritten van 30 minuten en prima te doen met deze elektrische brommobiel.
Als het regent/sneeuwt kun je er ook prima mee rijden, je zit droog ondanks dat er geen deuren in zitten.
Er kan ook een passagier mee, deze zit dan met zijn/haar benen om de bestuurder heen.
Omdat het een brommobiel is is er geen APK en de verzekering is erg goedkoop.
In de 3 jaar dat ik hem heb gehad is er door de garage 1 keer de handrem kabel vervangen (bekend probleem).
Verder heb ik zelf de voorste remblokken vervangen.
De banden zijn in prima staat.
De kilometer stand is 10.717.
Er zit een alarm in met afstand bediening (extra optie).
Het is een automaat, erg makkelijk is de bediening.
Er zit een accu pakket in ter waarde van € 3.500 wat eigendom is van Renault. Dit moet je leasen bij overname van deze auto de kosten hiervoor zijn € 55,95 per maand (zie plaatje). Hier moet iets voor worden ondertekend tijdens de verkoop en dan neemt RCI (Renault) contact op.