ID: 21645
Advertentie ID: #21645 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
arola D 40 45 km invalidenvoertuig, Huissen bij Arnhem
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
De Arola van mijn zoon waar ik mee rijden mag wil ik niet zomaar kwijt, ben er veel te blij mee en dus bieden en dan wacht ik even af waar het naartoe gaat...dus mail me.. bel niet..maar zet jouw telefoonnummer maar in de mail..ik laat in ieder geval iets weten.In de avond bekijkt hij de mails dus.. wellicht zet ik met wat dagen iets in deze advertentie voor jouw duidelijkheid en een serieuze gegadigde laat ik hoe dan ook meer weten.
Deze Arola D 40, dus met Honda motortje heeft doordat hij al 23 jaar oud is natuurlijk wel iemand met rechterhanden nodig.. rijd natuurlijk.. maar de jaren gaan tellen en scheuren is wat anders. Vrij recent heb ik er gloednieuwe banden onder laten zetten..de originele zijn uit de verkoop en dus een mooier luxer stel ( wat ruimere wielkast nu) en ook een vrij nieuwe remschijf.. beide zijn al de bodemprijs van deze verkoop.Bij serieuze interesse te zien in de buurt van Arnhem. Zelf de mogelijkheid van ophalen is vereist natuurlijk. voor eind April mag hij weg indien je de gelukkige eigenaar zult zijn. Dan weet ik zekerverleng ik mijn verzekering of zet ik hem stop.
Hij was de laatste die Waaijenberg ooit onderhield, nadien door een goede automonteur.
De bank heb ik iets naar voren laten zetten, handig met de boodschappen.
er is deze maand ook een kleine onderhoudsbeurt verricht en tevens de bedrading grotendeels vervangen voor de verlichting aangelegd
wie bied als eerste? jij misschien?
Openbaar bieden en mailen dus.
je hebt hier geen rijbewijs voor nodig en de verzekering is ongeveer euro 150,00 per jaar
t eerste bod van euro 850,00 is al binnen, nu staat hij op Jannes euro 1020,00
k Heb net een heerlijke rit van 20 km er op zitten en dus blije ballonnen
Deze Arola D 40, dus met Honda motortje heeft doordat hij al 23 jaar oud is natuurlijk wel iemand met rechterhanden nodig.. rijd natuurlijk.. maar de jaren gaan tellen en scheuren is wat anders. Vrij recent heb ik er gloednieuwe banden onder laten zetten..de originele zijn uit de verkoop en dus een mooier luxer stel ( wat ruimere wielkast nu) en ook een vrij nieuwe remschijf.. beide zijn al de bodemprijs van deze verkoop.Bij serieuze interesse te zien in de buurt van Arnhem. Zelf de mogelijkheid van ophalen is vereist natuurlijk. voor eind April mag hij weg indien je de gelukkige eigenaar zult zijn. Dan weet ik zekerverleng ik mijn verzekering of zet ik hem stop.
Hij was de laatste die Waaijenberg ooit onderhield, nadien door een goede automonteur.
De bank heb ik iets naar voren laten zetten, handig met de boodschappen.
er is deze maand ook een kleine onderhoudsbeurt verricht en tevens de bedrading grotendeels vervangen voor de verlichting aangelegd
wie bied als eerste? jij misschien?
Openbaar bieden en mailen dus.
je hebt hier geen rijbewijs voor nodig en de verzekering is ongeveer euro 150,00 per jaar
t eerste bod van euro 850,00 is al binnen, nu staat hij op Jannes euro 1020,00
k Heb net een heerlijke rit van 20 km er op zitten en dus blije ballonnen