ID: 8104
MOET ZSM WEG! Yamaha Aerox 2006 op kenteken, loop of sloop
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Yamaha Aerox uit 2006, gele plaat dus met helmplicht.
Scooter loopt wel maar enkel als de accu opgeladen is.
1 fase van de stator is doorgebrand, daardoor laad de accu nietmeer bij.
Verder motorisch in orde loopt +- 65 zonder vario-ring als je dat zou willen.
Zelf gekocht als project maar wegens werk ver van huis en andere leukere projecten geen tijd/zin meer in deze aerox.
Wil er zsm vanaf. What you see is what you get, kuipwerk is niet helemaal mooi meer maarja... Met een vraagprijs van €50,- zal je dat ook niet gauw tegen komen.
Voor 2 kratten Grolsch en 2 pak Vannelle is ie ook verkocht.
Overschrijven betaal ik NIET!
Bellen gaarne na 18:00!
Scooter loopt wel maar enkel als de accu opgeladen is.
1 fase van de stator is doorgebrand, daardoor laad de accu nietmeer bij.
Verder motorisch in orde loopt +- 65 zonder vario-ring als je dat zou willen.
Zelf gekocht als project maar wegens werk ver van huis en andere leukere projecten geen tijd/zin meer in deze aerox.
Wil er zsm vanaf. What you see is what you get, kuipwerk is niet helemaal mooi meer maarja... Met een vraagprijs van €50,- zal je dat ook niet gauw tegen komen.
Voor 2 kratten Grolsch en 2 pak Vannelle is ie ook verkocht.
Overschrijven betaal ik NIET!
Bellen gaarne na 18:00!